Přeskočit na hlavní obsah

Tipy na vánoční dárky - Mommy

Aneb: Předvánoční deprese 1/X.

Každý rok je to stejné. Rok od roku je to horší a horší. Neustále sháním nějaké nápady, tipy a všelijaká různá, možná překvapení, kterými bych mohla obdarovat svoje nejbližší. Dnes vám sem hodím pár svých nápadů, které byste mohli použít pro svojí mamku. Udělám z toho takovou mini sérii tipů na dárky.
  • Dárkové poukazy - Já už letos třetím rokem jedu v poukazech atp. Připadá mi to jako nejlepší řešení, když nechci kupovat nějaké kraviny, které stejně někam zahodí a nebudou k ničemu. Předloni to byly dvě vstupenky do Národního divadla (za tenhle nápad jsem (byla) pyšná sama na sebe, protože to byl nejlepší dárek ever), loni to byl celorodinný vstup do Mořského světa v Praze a letos jsem zvolila způsob dárku, který bude jen a jen pro ní. 
  • Lísky na koncert - To je podle mě ultra dobrý dárek. Pokud vaše mamka má nějakou oblíbenou kapelu, která třeba není česká a vystoupí v Praze příští rok, tak neváhejte a jděte do toho. Kupte dva lístky a máte vyřešený dárek třeba i pro tátu.
  • Oblečení je taková sázka na jistotu. Beru to tak, že když nevím co, tak koupím oblečení. Pokud ale volíte tedy oblečení, tak si myslím, že takový ZOOT vás nezklame. Já tam nakupuju strašně ráda a jejich web mě tak celkově baví.
  • Svíčky - Další milá klasika. Mamky milujou svíčky, tak proč jim nekoupit jednu pořádnou Yankee candle. (co si budeme povídat, zrovna levné nejsou)
  • Šperk - Řekněte mi důvod, proč byste nemohli zajít do zlatnictví a koupit nějaký přívěsek, řetízek nebo náušnice mamce k Vánocům. To je také skvělá volba, ale dejte si pozor, aby táta neměl náhodou stejný nápad.
  • Knihy - Myslím, že odpočinek při knihách je dokonalost sama. Ale určitě bych nevolila knihy, jako hlavní dárek.
  • Speciální dárky týkající se jejích zájmů - Jestli máte třeba mamku, která chodí do posilovny, na jógu nebo dělá něco jiného, tak si vyhlídněte něco, co by se ji mohlo hodit. Třeba nějaká nová, lehčí, technická vychytávka
  • Parfém - Jestli jste tak zdatní a dokážete odhadnout, jaký parfém by mamce voněl, tak hurá do toho. Já bych si asi tohle netroufla a zvlášť, kdyby se jednalo o fakt dobrý parfém.
  • Hvězda - Kupte mamce hvězdu. Opravdovskou hvězdu, která bude jenom její. Na netu se dá sehnat ledacos, to je fakt. Na tenhle nápad mě přivedla Teri. Pořádně zagooglujte a zjistěte si o tom víc. To je hodně originální dárek.
  • Diář - Mamka má diář jako nedílnou součást její práce, bez toho si to nedokáže představit. Každý rok ho nestíhá koupit, protože si nenajde čas, aby zašla třeba někam do papírnictví. Takže ji ho těsně ke konci roku sháním já a to už jsou všechny hezké vyprodané. Vyhlídněte si nějaký pěkný diář a rovnou ho vemte. 
  • DIY - Jestli jste fakt už bezradní, tak utíkejte na WeHeartIt a hledejte inspiraci k různým DIY's. Nápadů je tam spousta. Už jsem dokonce několik z  nich použila pro kamarády.
  • AliExpress presents - Máte nevyšší čas (možná i poslední možnost) objednat různé dárky na AliExpressu. Sežene se tam fakt všechno, takže si určete cenový strop, nakupte mamce dárky a pak z toho udělejte dárkový balíček.
Dárků a možností je fakt hodně, ale je jen potřeba si vybrat něco, se fakt hodí a zároveň to není nic praktického. Apeluji na vás, abyste nekupovali mamce nic praktického. Nový mixér si koupí sama, věřte mi a hlavně z toho nebude mít "požitek" sama, ale vy všichni.
Každopádně vám přeju, ať vyberete dobře.

Silvie
 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lovely CARROT CAKE

Dnes trošku z jiného soudku, ale rozhodně něco, co stojí za zmíňku! Miluju carrot cake! Vyzkoušela jsem spousty receptů, ale jen ten od MY COOKING DIARY je ten, který mi vyhovuje absolutně nejvíce. Pojďme si recept rozebrat. Podle MY COOKING DIARY Co se týká mrkve , kupuji většinou tu v plastovém balení (1kg ji tam myslím je) nebo si po kusech vyberu. Ne s natí. Mouku používám klasicky polohrubou, ale dort je pak poněkud těžsí. Pravda je, že z celozrnné jsem ho ještě nezkoušela. Třtinový cukr je něco, na co, zvlášť při pečení tohohle dortu, nedám dopustit! S klasickým bílým cukrem je dort příšerně sladký. S třtinovým cukrem nemám žádný problém a i korpus je díky němu více hnědší. Vanilkový lusk nedávám, když se mi zachce, tak přidám vanilkový cukr, ale spíše nedávám ani jedno. Prášek do pečiva dávám, podle zkušeností, zásadně celý. Jinak mi korpus vylítne jen málo. POSTUP - part 1 Zapnula jsem troubu na 180°C, cca.  Dala jsem do kuchyňského robota v

DIY: Oprava zničených stínů – bez alkoholu

Ahoj, před nějakou dobou jsem na Instagramu zveřejnila fotku dokazující moji šikovnost – rozbité stíny, které mi samozřejmě úplně samy spadly na zem. Znáte to – něco držíte, pohodička a najednou zničehonic vám to prostě vyklouzne z ruky…klasika -.- A jelikož mi bylo mých nově nabytých stínů (ano, koupila jsem si je ten den :D) líto a nechtěla jsem je vyhodit, rozhodla jsem se, že si je opravím. Tak jsem zkoukla pár videí na opravu stínů / pudrových produktů a plná nadšení jsem šla hledat do špajzu alkohol, který byl potřeba k opravě. No jo, jenže mi žádný neměli -.- a co teď, že jo? Pátrala jsem i po jiném návodu, ale zase tolik jich nebylo. Až jsem nakonec objevila verzi bez alkoholu. O tom, jak jsem postupovala při opravě se dozvíte víc v následujícím mini foto návodu 😊 . Takže budeme potřebovat: - rozbité stíny nebo jiný pudrový produkt jako třeba tvářenku nebo pudr - trochu vody - párátko nebo něco čím stíny rozmělníte - kapesníček - něco čím mokré stíny u

Z neexistujícího deníku aneb den se mnou

Na úvod bych chtěla říci, že dnešní článek bude poněkud jiný - zvláštní. Jiný bude minimálně v tom, že pojednává o celém mém dni, takže dnešní článek je dejme tomu, jako vytržená stránka z mého neexistujícího deníku. Tak jo, nevím, jak se to stalo, ale mám příšerně přemýšlivou náladu, což rozhodě nepovažuji za skvělou věc. Právě jsem přišla do školy a už jen to slovo ŠKOLA je frustrující. Ale co to povídám, většina vyučujících nám říká, že "nejezdíme do ŠKOLY", ale jezdíme na UNIVERZITU nebo FAKULTU, ale to mi přijde snad ještě horší. Tento, rádoby článek, píšu v osm hodin ráno a píšu si ho ručně. Do sešitu. Do sešitu, který měl původně sloužit, jako sešit na výpisky. Ale nějak to nedopadlo. Něco málo jsem si do něj napsala první semestr, ale teď, ve druhém semestru, obohacuji můj sešit něčím, čemu říkám bohatě nanicovaté kresby všeho druhu. Mluvím tedy konkrétně o měsíci, hvězdách, květinách, vánočním stromku s dárky (ano, teď v květnu), apod.. Právě sedím venku na k