Přeskočit na hlavní obsah

Obag recenze

Myslím si, že teď už konečně nastal ten správný čas na to, abych vám něco řekla o Obag kabelce - můj názor, zkušenost, apod.
Kabelku mám cca tři měsíce, takže už nějakou zkušenost mám a 3 měsíce jsou taková dobrá zkušební doba -taková zkouška ohněm pro kabelku. Obag jsem si objednávala přímo z oficiální stránky a už jsem si ji brala jako "hotovou", což znamená, že jsem si ji nesestavovala. V tuhle chvíli mi to přišlo totiž zbytečné, stejně bych si to jednotlivě koupila přesně tak, takže pro mě to byla jasná volba. Jak už jsem to nakousla, tak Obag se kupuje tedy po částech.
Můžete si vybrat jakou barvu bude mít tělo kabelky, jaké chcete mít držadla, vnitřní tašku, lem (jestli ho chcete) apod. Takže kabelka může vypadat naprosto originálně a hlavně, co mě se líbí, můžete se kdykoliv kteroukoliv část dokoupit, takže když se vám podělají držadla, koupíte si nová apod.
Vybrala jsem si standardní velikost, která mi přijde naprosto skvělý a dáte do ní fakt všechno.
Moje kabelka má olivovou barvu (to je moje letošní TOP barva, fakt ji miluju) a naturální provaz. Když jsem mluvila o to, že jsem si ji koupila už jako hotovou, tak takhle vypadá hotová kabelka. Ještě jsem si k tomu dokoupila vnitřní tašku, protože bez ní bych si to nedokázala představit. Musím ale říct, že jsem spokojená. Fakt.
  • Tím, že je z plastu, tak se nešpiní, netrhá a nepromokne. To jsou obrovské výhody. Je teda pravda, že když mi přišla, tak asi týden fakt smrděla, takže to chvíli trvá, než vyčíchne, ale stojí to za to.
  • Provazy netlačí do ramene. Ze začátku jo, po onošení už ne.
  • Hodí se snad úplně ke všemu. Když si vyberete dobrou barvu.
  • Vejde se do ní všechno. To byl jeden z hlavních důvodů, proč jsem si Obag kupovala. Potřebovala jsem větší hezkou kabelku, kterou budu nosit i do školy apod. Obag to splňuje, ačkoliv jsem se bála, že to ta vnitřní taška hodně zmenší. Vejde se do ní fakt všechno.
  • Nosnost má předepsanou stejně, jako každá kabelka (cca 2-3kg myslím), ale upřímně si řekněme, kdo nosí v kabelce jenom 2-3 kila? Unese mnohokrát víc. To mám ozkoušené.
 Mám tu ale takové dalo by se říct nevýhody
  • Cena. To může být hlavní mínus.Celá kabelka komplet (tělo, držadla, vnitřní taška) mě stála okolo 1800,-. Nevymýšlela jsem si k tomu žádný kožíšek a tak (který bych mimo jiné k tomu chtěla, protože teď na zimu je to roztomilý a hezký). Není to zrovna málo.
  • Provazová držadla. Ze začátku jsou dost tvrdá, ale nebojte, pak změknou, ale po častém nošení kabelky, začnou tmavnout a vypadat trošku "opotřebovaně", nevim, jak to mám nazvat, ale na to se musíte podívat z blízka, abyste to uviděli jo.
Každopádně, já kabelku určitě doporučuju i přes její cenu, protože poměr cena/kvalita se určitě rovná.

Silvie

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lovely CARROT CAKE

Dnes trošku z jiného soudku, ale rozhodně něco, co stojí za zmíňku! Miluju carrot cake! Vyzkoušela jsem spousty receptů, ale jen ten od MY COOKING DIARY je ten, který mi vyhovuje absolutně nejvíce. Pojďme si recept rozebrat. Podle MY COOKING DIARY Co se týká mrkve , kupuji většinou tu v plastovém balení (1kg ji tam myslím je) nebo si po kusech vyberu. Ne s natí. Mouku používám klasicky polohrubou, ale dort je pak poněkud těžsí. Pravda je, že z celozrnné jsem ho ještě nezkoušela. Třtinový cukr je něco, na co, zvlášť při pečení tohohle dortu, nedám dopustit! S klasickým bílým cukrem je dort příšerně sladký. S třtinovým cukrem nemám žádný problém a i korpus je díky němu více hnědší. Vanilkový lusk nedávám, když se mi zachce, tak přidám vanilkový cukr, ale spíše nedávám ani jedno. Prášek do pečiva dávám, podle zkušeností, zásadně celý. Jinak mi korpus vylítne jen málo. POSTUP - part 1 Zapnula jsem troubu na 180°C, cca.  Dala jsem do kuchyňského robota v

DIY: Oprava zničených stínů – bez alkoholu

Ahoj, před nějakou dobou jsem na Instagramu zveřejnila fotku dokazující moji šikovnost – rozbité stíny, které mi samozřejmě úplně samy spadly na zem. Znáte to – něco držíte, pohodička a najednou zničehonic vám to prostě vyklouzne z ruky…klasika -.- A jelikož mi bylo mých nově nabytých stínů (ano, koupila jsem si je ten den :D) líto a nechtěla jsem je vyhodit, rozhodla jsem se, že si je opravím. Tak jsem zkoukla pár videí na opravu stínů / pudrových produktů a plná nadšení jsem šla hledat do špajzu alkohol, který byl potřeba k opravě. No jo, jenže mi žádný neměli -.- a co teď, že jo? Pátrala jsem i po jiném návodu, ale zase tolik jich nebylo. Až jsem nakonec objevila verzi bez alkoholu. O tom, jak jsem postupovala při opravě se dozvíte víc v následujícím mini foto návodu 😊 . Takže budeme potřebovat: - rozbité stíny nebo jiný pudrový produkt jako třeba tvářenku nebo pudr - trochu vody - párátko nebo něco čím stíny rozmělníte - kapesníček - něco čím mokré stíny u

Z neexistujícího deníku aneb den se mnou

Na úvod bych chtěla říci, že dnešní článek bude poněkud jiný - zvláštní. Jiný bude minimálně v tom, že pojednává o celém mém dni, takže dnešní článek je dejme tomu, jako vytržená stránka z mého neexistujícího deníku. Tak jo, nevím, jak se to stalo, ale mám příšerně přemýšlivou náladu, což rozhodě nepovažuji za skvělou věc. Právě jsem přišla do školy a už jen to slovo ŠKOLA je frustrující. Ale co to povídám, většina vyučujících nám říká, že "nejezdíme do ŠKOLY", ale jezdíme na UNIVERZITU nebo FAKULTU, ale to mi přijde snad ještě horší. Tento, rádoby článek, píšu v osm hodin ráno a píšu si ho ručně. Do sešitu. Do sešitu, který měl původně sloužit, jako sešit na výpisky. Ale nějak to nedopadlo. Něco málo jsem si do něj napsala první semestr, ale teď, ve druhém semestru, obohacuji můj sešit něčím, čemu říkám bohatě nanicovaté kresby všeho druhu. Mluvím tedy konkrétně o měsíci, hvězdách, květinách, vánočním stromku s dárky (ano, teď v květnu), apod.. Právě sedím venku na k