Přeskočit na hlavní obsah

Zápis předmětů aneb Jak se rychle vytočit

Toto je článek nebo možná spíš návod na to, jak snadno a rychle vytočit sama sebe. Je to vážně jednoduché. Poradím vám pár kroků, jak se k tomu dostanete. 
1) Odmaturujte
2) Složte přijímačky na VŠ
3) Zapište se na VŠ
4) Čekejte na den a hodinu zápisu předmětů
Když splníte první 3 kroky, tak  se dostanete ke kroku 4 a ten vám osobně moc nedoporučuju nebo možná bych vám to i doporučila, kdybych si zápis nedělala v práci, ale doma. 

Co mi o zápisu říkali ostatní (lidi od druháku výš)?
  • Hele, to není tak těžký.
  • Ne, to si prostě jenom předem připravíš předměty do košíku a pak to tam už jenom zapisuješ.
  • Prosimtě, času na to máš dost, tak se určitě zapíšeš všude. (Jasně...času dost. To víš, že jo.)
  • No, možná bych byla trošku rychlá a hlavně nezvol špatnou strategii, pak se ti to nemusí vyplatit. (Neměla jsem ponětí, o jaké strategii mluví...A teď to taky nevím)
atd.

Jo, dostávala jsem fakt skvělý rady. Nemůžu říct, že mi všichni radili, že to bude takové lehké, ale našlo se i pár realistů, kteří mi řekli, že je to fakt na dvě věci a ať počítám s děsným rozvrhem a taky, že může padat, nereagovat nebo nefungovat systém.

Teď vám řeknu realitu, jak se to všechno dělo mně.
Několik dní před zápisem. Dala jsem na rady starších a sestavila jsem si svůj rozvrh do tzv. košíku (zkrátka jsem si ho jenom předpřipravila, abych se měla od čeho odpíchnout a věděla jsem, jak asi chci aby vypadal můj rozvrh). Byla jsem s ním v celku spokojená, VYPADAL fakt dobře.
Dva dny před zápisem. Z M I Z E L mi můj jediný volitelný předmět, který se mi líbil a vypadal obstojně. No, nechápala jsem to, ale podle toho, co kde všichni psali, tak se to děje běžně. 
Den zápisu. Našli sme si s kamarádkou jiný volitelný předmět, který si budeme moci zapisovat, ale až v pondělí v 7:00 ráno (haha), protože to není předmět z našich nabízených volitelných předmětů, ale z jiné katedry (já jsem měla ještě komplikace si vůbec tento předmět najít a zapsat, protože no..já vlastně nevím, propadala jsem panice...fakt jsem to nemohla najít.) 
1/2 hodiny před zápisem. Jo, tohle už byly těžké nervy, protože jsem si čas od času aktualizovala tu stránku, kde se zapisuje a kontrolovala, jestli mám zapsané tak nějak seřazené všechny předměty.
Přesná hodina zápisu. Byl to fofr. Zvolila jsem si strategii "postupně od začátku". No, dopadla jsem (slušně řečeno) nic moc. Několik předmětů mi zůstalo viset na čekací listině (pro ty, co si nikdy rozvrh na VŠ nezapisovali je ČEKACÍ LISTINA něco jako takový ten seznam lidí, co čekají na darování nějakých orgánů. Čekáte na to, až se některý z vaši "spolužáků" alá potenciálních dárců smiluje a přepíše se třeba na jiný předmět nebo klidně na stejný, ale v jinou hodinu.). Na jednom předmětu jsem byla 2. v pořadí (BYLA znamená, že si to ti dva přede mnou nějakým záhadným způsobem rozmysleli a přepsali se někam jinam a tak se uvolnily místa a já jsem byla automaticky zapsaná). Jenže pak mi tam pořád čekaly tři předměty. U jednoho jsem stále 1., u druhého 87. a u třetího vlastně vůbec už zapsaná nejsem, protože mě a dalším 86 lidem přede mnou napsal někdo z vedení školy, že tento předmět si bude možné zapsat až v letním semestru, protože tenhle je fakt full. No, takže ještě teď v tuhle chvíli mi čekají dva předměty na zapsání + ten jeden, který si můžu zapsat až v pondělí.
Bylo to drama, fakt, že jo a vůbec to nebylo tak jednoduché, jak mi většina říkala, byl to boj! A to doslova. Jsem zvědavá, jak to dám dohromady. Myslím, že se vám svěřím na našem instagramu na MyStory.

Takže to je asi tak všechno, co vám můžu říct k mému zápisu. Dejte si na to fakt bacha. Není to žádná sranda, zvlášť ne, když jdete do prváku a zapisujete si svůj historicky první rozvrh "podle sebe".

Jinak, jestli chcete slyšet ještě něco vtipného (vlastně je to spíš k pláči), tak Teri už normálně od začátku září chodí do školy a to chodí na VOŠ. Člověk by řekl, že to bude stejné, jako na VŠ.

Silvie

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lovely CARROT CAKE

Dnes trošku z jiného soudku, ale rozhodně něco, co stojí za zmíňku! Miluju carrot cake! Vyzkoušela jsem spousty receptů, ale jen ten od MY COOKING DIARY je ten, který mi vyhovuje absolutně nejvíce. Pojďme si recept rozebrat. Podle MY COOKING DIARY Co se týká mrkve , kupuji většinou tu v plastovém balení (1kg ji tam myslím je) nebo si po kusech vyberu. Ne s natí. Mouku používám klasicky polohrubou, ale dort je pak poněkud těžsí. Pravda je, že z celozrnné jsem ho ještě nezkoušela. Třtinový cukr je něco, na co, zvlášť při pečení tohohle dortu, nedám dopustit! S klasickým bílým cukrem je dort příšerně sladký. S třtinovým cukrem nemám žádný problém a i korpus je díky němu více hnědší. Vanilkový lusk nedávám, když se mi zachce, tak přidám vanilkový cukr, ale spíše nedávám ani jedno. Prášek do pečiva dávám, podle zkušeností, zásadně celý. Jinak mi korpus vylítne jen málo. POSTUP - part 1 Zapnula jsem troubu na 180°C, cca.  Dala jsem do kuchyňského robota v

Z neexistujícího deníku aneb den se mnou

Na úvod bych chtěla říci, že dnešní článek bude poněkud jiný - zvláštní. Jiný bude minimálně v tom, že pojednává o celém mém dni, takže dnešní článek je dejme tomu, jako vytržená stránka z mého neexistujícího deníku. Tak jo, nevím, jak se to stalo, ale mám příšerně přemýšlivou náladu, což rozhodě nepovažuji za skvělou věc. Právě jsem přišla do školy a už jen to slovo ŠKOLA je frustrující. Ale co to povídám, většina vyučujících nám říká, že "nejezdíme do ŠKOLY", ale jezdíme na UNIVERZITU nebo FAKULTU, ale to mi přijde snad ještě horší. Tento, rádoby článek, píšu v osm hodin ráno a píšu si ho ručně. Do sešitu. Do sešitu, který měl původně sloužit, jako sešit na výpisky. Ale nějak to nedopadlo. Něco málo jsem si do něj napsala první semestr, ale teď, ve druhém semestru, obohacuji můj sešit něčím, čemu říkám bohatě nanicovaté kresby všeho druhu. Mluvím tedy konkrétně o měsíci, hvězdách, květinách, vánočním stromku s dárky (ano, teď v květnu), apod.. Právě sedím venku na k

How to clean beauty blender

Nekupuju si žádná speciální čistidla, takže si štětce a beauty blendry čistím doma. Dneska vám ukážu, jak si já čistím beauty blendery. Jenom ještě taková poznámka: všechny beauty blendery mám z AliExpressu, takže nejsou originální.  STEP 1 První věcí, kterou potřebujete je váš špinavý beauty blender. Já jsem si vzala rovnou všechny tři.  Hygiena beauty blenderů je hodně důležitá, protože jestli máte občas sem tam akné a snažíte se ho zamaskovat a zároveň se vašeho pupínku dotýkáte beauty blenderem (což asi jo), tak si zároveň akné roznášíte po celém obličeji, takže se pak nemůžete divit tomu, že máte další pupínky. Taky jsem z téhle informace byla trošku v šoku, ale logiku to má. STEP 2 Beauty blender si pořádně namočte v čisté teplé vodě. Co se teploty vody týká, tak by měla být tak teplá, jako voda, ve které byste se koupali. STEP 3   Vezměte si buď olivový nebo kokosový olej (dělám to na střídačku s oběma) a svůj beauty blender tak jako "promasírujte&