Přeskočit na hlavní obsah

Morning routine

Takže dnes vám povím, jak u mě vypadá (co se kosmetiky týče) Morning routine.

1) Jako první se nakrémuju. Už dost dlouho používám tenhle 6% Mixa krém a za mě cena odpovídá kvalitě. Naprosto mi sedí a pleť hydratuje, ale nemastí, což je pro mě dost důležité.
2) Další je hned korektor. Nejradši mám (čti: miluju) ten nalevo od NYX, mám ještě stále první balení víc než čtvrt roku a to ho používám denně. Aktivně jsem si koupila druhé balení, ale ještě mi to první nechce dojít. Jsem překvapená, kolik toho vydrží. Když mám nějaký kráter nebo něco, co je extrémně červené, tak sáhnu po korektoru napravo, který mám z AliExpressu. (Zde je odkaz na recenzi na tento korektor) Na aplikaci obou korektrů používám houbičku.
 3) Když už se mi konečně podaří zamaskovat všechno, co nechci, aby bylo vidět, tak přijde řada na make-up. Po doporučení kamarádek už používám jenom tenhle, ale ze začátku jsem trošku bojovala s aplikací, protože jsem buď měla na sobě moc make-upu nebo zase málo, ale pak jsem to vychytala a tohle je už asi moje třetí lahvička. Na aplikaci make-upu používám také houbičku a myslím si, že bez houbiček bych se nedokázala už namalovat.
4) V tuhle chvíli přichází řada na oči. Jelikož chci, aby mi stíny vyržely co nejdéle, tak pod ně používám "primer" z Avonu, který už mám taky děsně dlouho, ale ne a ne se vypotřebovat.
 5) Oční stíny. Oční stíny se staly mojí nedílnou součástí a snažím se je střídat a experimentovat a zkoušet, co by mohlo být dobré. Tohle jsou stíny od kosmetiky Freedom a nemůžu si je vynachválit. Stály mě asi 200,- a jsem s nimi fakt spokojená. Na aplikaci očních stínů používám štěteček.
 6) Teď jsem nějak vysadila linky, takže jdu rovnou na řasenku. Používám tyhle dvě a vždycky je po jedné vrstvě střídám. Celkem si dávám dvě nebo tři vrstvy (ale ne vždycky od každé řasenky stejně). Řasenka na levo (Baby Roll) krásně řasy prodlouží a natočí, ale problém je, že je až moc tekutá, takže proto, abych neměla řasy slepené, ale hezky rozčesané používám tu druhou řasenku.
 7) Už se blížíme na konec a to k tvářence. Přestala jsem používám narůžovělou a tohle je má první hnědá. Tvářenka je tedy od NYXu a pigmentaci má fakt skvělou. Ostatně, výdrž také. Jak vidíte, používám ji fakt denně.
 8) Teď vše zapudruju pudrem, který patří k make-upu. Ten také musím doporučit, protože udělá vážně celistvý vzhled a není vidět.
 9) A nakonec přestříkám fixačním sprejem na make-up od Avonu.

A je to. To je má celá M O R N I N G  R O U T I N E.
Teď jsem brala ale v potaz, že se maluji do práce nebo do školy třeba, ale jakmile nikam nejedu nebo nejdu do práce a školy, tak spoustu věcí vynechávám. To se jenom namažu, nakorekturuju, namakeupuju a napudruju. Víc nic. A když je horko, tak použiju jenom BB krém a jdu.

Silvie



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lovely CARROT CAKE

Dnes trošku z jiného soudku, ale rozhodně něco, co stojí za zmíňku! Miluju carrot cake! Vyzkoušela jsem spousty receptů, ale jen ten od MY COOKING DIARY je ten, který mi vyhovuje absolutně nejvíce. Pojďme si recept rozebrat. Podle MY COOKING DIARY Co se týká mrkve , kupuji většinou tu v plastovém balení (1kg ji tam myslím je) nebo si po kusech vyberu. Ne s natí. Mouku používám klasicky polohrubou, ale dort je pak poněkud těžsí. Pravda je, že z celozrnné jsem ho ještě nezkoušela. Třtinový cukr je něco, na co, zvlášť při pečení tohohle dortu, nedám dopustit! S klasickým bílým cukrem je dort příšerně sladký. S třtinovým cukrem nemám žádný problém a i korpus je díky němu více hnědší. Vanilkový lusk nedávám, když se mi zachce, tak přidám vanilkový cukr, ale spíše nedávám ani jedno. Prášek do pečiva dávám, podle zkušeností, zásadně celý. Jinak mi korpus vylítne jen málo. POSTUP - part 1 Zapnula jsem troubu na 180°C, cca.  Dala jsem do kuchyňského robota v

Z neexistujícího deníku aneb den se mnou

Na úvod bych chtěla říci, že dnešní článek bude poněkud jiný - zvláštní. Jiný bude minimálně v tom, že pojednává o celém mém dni, takže dnešní článek je dejme tomu, jako vytržená stránka z mého neexistujícího deníku. Tak jo, nevím, jak se to stalo, ale mám příšerně přemýšlivou náladu, což rozhodě nepovažuji za skvělou věc. Právě jsem přišla do školy a už jen to slovo ŠKOLA je frustrující. Ale co to povídám, většina vyučujících nám říká, že "nejezdíme do ŠKOLY", ale jezdíme na UNIVERZITU nebo FAKULTU, ale to mi přijde snad ještě horší. Tento, rádoby článek, píšu v osm hodin ráno a píšu si ho ručně. Do sešitu. Do sešitu, který měl původně sloužit, jako sešit na výpisky. Ale nějak to nedopadlo. Něco málo jsem si do něj napsala první semestr, ale teď, ve druhém semestru, obohacuji můj sešit něčím, čemu říkám bohatě nanicovaté kresby všeho druhu. Mluvím tedy konkrétně o měsíci, hvězdách, květinách, vánočním stromku s dárky (ano, teď v květnu), apod.. Právě sedím venku na k

How to clean beauty blender

Nekupuju si žádná speciální čistidla, takže si štětce a beauty blendry čistím doma. Dneska vám ukážu, jak si já čistím beauty blendery. Jenom ještě taková poznámka: všechny beauty blendery mám z AliExpressu, takže nejsou originální.  STEP 1 První věcí, kterou potřebujete je váš špinavý beauty blender. Já jsem si vzala rovnou všechny tři.  Hygiena beauty blenderů je hodně důležitá, protože jestli máte občas sem tam akné a snažíte se ho zamaskovat a zároveň se vašeho pupínku dotýkáte beauty blenderem (což asi jo), tak si zároveň akné roznášíte po celém obličeji, takže se pak nemůžete divit tomu, že máte další pupínky. Taky jsem z téhle informace byla trošku v šoku, ale logiku to má. STEP 2 Beauty blender si pořádně namočte v čisté teplé vodě. Co se teploty vody týká, tak by měla být tak teplá, jako voda, ve které byste se koupali. STEP 3   Vezměte si buď olivový nebo kokosový olej (dělám to na střídačku s oběma) a svůj beauty blender tak jako "promasírujte&