Přeskočit na hlavní obsah

Má tetování - bolestivost, péče

Jak všichni víte, tak (ano) tetování bolí. Každého bolí jinak a na různých místech na těle bolí také jinak. 
Já osobně mám tři tetování na rozličných místech a každé z nich různě bolelo. Budu tu mít teď svojí vlastní stupnici bolestivosti 0 - 10 (nejmenší - největší bolestivost). 

Levá lopatka 
Moje nejstarší tetování a zároveň první, takže si dobře pamatuju, kde to bolelo nejvíc. Když jsem šla na tohle tetování, tak jsem byla v neuvěřitelném stresu a panice. Nevěděla jsem, co od toho mám čekat. Jak to bude vypadat, jak dlouho to bude trvat, jak moc to bude bolet, apod. 
 Mám tam rozmístěných 5 vlaštovek a nejvíce bolela ta u páteře a poté ta, co je úplně nejníže. Tj., nejblíže k podpaží. 
Bolest, kousek od páteře, byla na mojí stupnici bolestivosti asi na 6.stupni. 
Bolest u podpaží 5. 
Celková bolest 4.

Levé předloktí (z boku, blíže k dlani)
Mé druhé tetování. Řekla bych, že i nejméně bolestivé. Tady byla bolestivost vyrovnaná, takže 3.

Levý kotník (zevnitř, prakticky u Achillovky)
Rozhodně nejbolestnější tetování, ze všech výše jmenovaných. Zároveň také zatím poslední a 3 dny staré. Na tomhle místě to bolí. Hodně to bolí. Jako...blázen! Fakt. Bolí to nejen při tetování, ale ještě i potom. Udělaly se mi pod tím i modřinky, takže samozřejmě, když jsem to dala do boty, tak to bolelo neustále. Každopádně asi musím říct, že je to i moje nejkrásnější tetování a stálo to za to. Rozhodně! Bolest byla na 8. stupni.

Snažila jsem se vám popsat nějak přesněji ta místa, protože ta tetování nemám nafocená (ups!).

Co se týká péče o tetování, tak samozřejmě záleží na tom, co vám řekne tater a s čím máte popřípadě zkušenosti vy, ale já si tetování mazala Bepanthenem Plus, přišel mi takový nejšetrnější, ale teď jsem přešla k obyčejné lékařské vazelíně, která je ještě lepší. Hlavně se hned nesmyje a nepohltí ji hned oblečení, když máte tetování na místě, kde nosíte oděv. Takže za mě vede rozhodně vazelína. Když to vezmu ale kolem a kolem, tak jediný a základní rozdíl mezi vazelínou a Bepanthenem Plus je a 200,-.
Jinak si mažu tetování, kromě vazelíny, i kokosovým olejem. Také je to super. 
Když je tetování zahojené, tak v téhle péči pokračuji ještě minimálně 10 dní. Když se opaluju, tak si tetování potírám krémem s vyšším faktorem, ale fakt jenom ta místa, kde je tetování (logicky).

Silvie

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lovely CARROT CAKE

Dnes trošku z jiného soudku, ale rozhodně něco, co stojí za zmíňku! Miluju carrot cake! Vyzkoušela jsem spousty receptů, ale jen ten od MY COOKING DIARY je ten, který mi vyhovuje absolutně nejvíce. Pojďme si recept rozebrat. Podle MY COOKING DIARY Co se týká mrkve , kupuji většinou tu v plastovém balení (1kg ji tam myslím je) nebo si po kusech vyberu. Ne s natí. Mouku používám klasicky polohrubou, ale dort je pak poněkud těžsí. Pravda je, že z celozrnné jsem ho ještě nezkoušela. Třtinový cukr je něco, na co, zvlášť při pečení tohohle dortu, nedám dopustit! S klasickým bílým cukrem je dort příšerně sladký. S třtinovým cukrem nemám žádný problém a i korpus je díky němu více hnědší. Vanilkový lusk nedávám, když se mi zachce, tak přidám vanilkový cukr, ale spíše nedávám ani jedno. Prášek do pečiva dávám, podle zkušeností, zásadně celý. Jinak mi korpus vylítne jen málo. POSTUP - part 1 Zapnula jsem troubu na 180°C, cca.  Dala jsem do kuchyňského robota v

Z neexistujícího deníku aneb den se mnou

Na úvod bych chtěla říci, že dnešní článek bude poněkud jiný - zvláštní. Jiný bude minimálně v tom, že pojednává o celém mém dni, takže dnešní článek je dejme tomu, jako vytržená stránka z mého neexistujícího deníku. Tak jo, nevím, jak se to stalo, ale mám příšerně přemýšlivou náladu, což rozhodě nepovažuji za skvělou věc. Právě jsem přišla do školy a už jen to slovo ŠKOLA je frustrující. Ale co to povídám, většina vyučujících nám říká, že "nejezdíme do ŠKOLY", ale jezdíme na UNIVERZITU nebo FAKULTU, ale to mi přijde snad ještě horší. Tento, rádoby článek, píšu v osm hodin ráno a píšu si ho ručně. Do sešitu. Do sešitu, který měl původně sloužit, jako sešit na výpisky. Ale nějak to nedopadlo. Něco málo jsem si do něj napsala první semestr, ale teď, ve druhém semestru, obohacuji můj sešit něčím, čemu říkám bohatě nanicovaté kresby všeho druhu. Mluvím tedy konkrétně o měsíci, hvězdách, květinách, vánočním stromku s dárky (ano, teď v květnu), apod.. Právě sedím venku na k

How to clean beauty blender

Nekupuju si žádná speciální čistidla, takže si štětce a beauty blendry čistím doma. Dneska vám ukážu, jak si já čistím beauty blendery. Jenom ještě taková poznámka: všechny beauty blendery mám z AliExpressu, takže nejsou originální.  STEP 1 První věcí, kterou potřebujete je váš špinavý beauty blender. Já jsem si vzala rovnou všechny tři.  Hygiena beauty blenderů je hodně důležitá, protože jestli máte občas sem tam akné a snažíte se ho zamaskovat a zároveň se vašeho pupínku dotýkáte beauty blenderem (což asi jo), tak si zároveň akné roznášíte po celém obličeji, takže se pak nemůžete divit tomu, že máte další pupínky. Taky jsem z téhle informace byla trošku v šoku, ale logiku to má. STEP 2 Beauty blender si pořádně namočte v čisté teplé vodě. Co se teploty vody týká, tak by měla být tak teplá, jako voda, ve které byste se koupali. STEP 3   Vezměte si buď olivový nebo kokosový olej (dělám to na střídačku s oběma) a svůj beauty blender tak jako "promasírujte&