Přeskočit na hlavní obsah

MINI HAUL ČERVENEC / SRPEN ' 17


Ahoj,
zdravím všechny, kteří se proklikali na Silvíkův nový blog a společně s novým blogem je tu nový druh článků. Jedná se o známý formát, a to především díky YouTube blogerkám. V podstatě se jedná o to, co jsem si v červenci a srpnu koupila, vyzkoušela a nyní i zhodnotila. 😊 (Nebojte se, budu se snažit být stručná :D)

1) Mermaid brush (Aliexpress, cena cca 36,-)
Po tomto štětci jsem už strašně dlouho toužila a když jsem začala objednávat z Aliexpressu a objevila ho tam za takovou cenu musela jsem ho mít 😊 (pro porovnání – originál stojí okolo 350,-).
+ štětec je akorát do ruky
+ měkké štětiny – nevypadávají ani po umytí
+ směšná cena
+ stříbrná barva drží a nesloupává se


- jak vidíte na obrázku objednávala jsem si svoji milovanou modrou, když jsem však
  štětec rozbalila zjistila jsem že místo tmavě modré je fialová -.- byla jsem trochu
  zklamaná, ale už jsem si zvykla
😊

2) Oválný štětec (Aliexpress, cena cca 36,-)
Kdo sleduje videa beauty blogerky tak ví, že tyhle štětce jsou velký hit a dostaly se konečně i k nám. Kdo by si je chtěl koupit tady a neobjednávat z Aliexpressu, je možnost si je zakoupit v drogerii Rossmann a nebo objednat z českého eshopu od Makeup Revolution za přibližně 499,- (cena se liší podle velikosti / sady)

+ měkké a příjemné štětiny – nevypadávají
+ make-up krásně zapracuje do pleti, sice to trvá trochu déle než s beauty blenderem,
   ale stojí to za to
😊
+ barva rose gold vypadá velmi luxusně

- držátko je z plastu, takže nejslabší část se při trochu větším tlaku ohýbá
- okolo očí je to s ním trochu nemotorné, ale není problém objednat si ještě jeden
   menší že :D

3) 100% meruňkový olej lisovaný za studena (Manufaktura, cena 265,-)
Dlouhou dobu jsem sháněla něco, co by mi pomohlo vyléčit moje jizvy po akné, jak na zádech, tak i v obličeji a abych byla upřímná nic z drogerie ani od kožní mi nepomáhalo, už jsem z toho byla dost zoufalá a v tom jsem objevila tenhle zázrak. Řekla jsem si, že to zkusím (nic horšího už jsem si na obličeji udělat nemohla tak proč to nezkusit 😊) a musím říct, že jsem byla naprosto v šoku. Skoro po měsíci už po jizvičkách skoro nic nezbylo, tmavé flíčky zesvětlaly, a to co zbylo už je opravdu minimum.
+ dá se použít na pleť i vlasy
+ zvláčňuje a regeneruje
+ je vhodný pro jemnou, suchou a citlivou pleť i pokožku celého těla
+ napomáhá při léčbě různých kožních nemocí – akné a ekzémů
+ zklidňuje sluncem namáhanou pokožku po opalování
+ není parfémovaný, pokud byste chtěli vůni můžete si vybrat z mnoha esencí (já mám
   grep
😊)

- cena, ale nemusíte se bát vydrží opravdu dlouho
- někomu by mohla vadit olejová struktura

4) NYX cosmic metals (Douglas, cena 219,-)
 
odstín Comet´s tail

Jelikož jsem měla (a určitě ještě mít budu) modré vlasy, chtěla jsem k tomu i nějakou tu rtěnku a můžu vám říct je sehnat modrou rtěnku / lesk byl tedy opravdu dost boj. Samozřejmě, že asi měsíc po tom co jsem si koupila tuhle od NYX přišla značka essence s řadou barevných lesků -.- prostě klasika… ale svého kupu nelituju
😊
+ sytá barva, spousta třpytek
+ na rtech příjemná

- cena
- snadno se rozpatlá
- je potřeba použít konturku

5) Lak na nehty (DM, cena si 50,-, přesnou cenu si nepamatuji, na stránkách není)

odstín 01 start the blue rebellion!

Jako řeknu to na rovinu…co se laků týče jsem naprosto šílená. Miluju je nakupovat, prohlížet si všechny ty barvičky a ty třpytky a odlesky....je to asi nemoc
😊 a když jsem viděla tenhle – modrý lak a navíc ještě s efektem -  řekla jsem si prostě, že ten jde se mnou domů a hotovo takže tak no -.-

+ limitovka zahrnuje 4 odstíny laků a z nich má každý nějaký efekt
+ dlouho vydrží
+ rychle schne
+ když se někde kousek odloupne, stačí přetřít – není nic poznat (odzkoušeno)
+ bohatě stačí 1 vrstva

- nelze přetřít bezbarvým lakem => ztrácí pak svůj denim efekt
- je o něco dražší než běžné laky od essence 

6) Oční stíny My must haves (DM, cena 44,-)


odstín 06 raspberry frosting

Popravdě kdyby nebyly tyhle stíny ve slevě, nekoupím si je. Přijde mi, že ta cena za jeden malý stín je dost přemrštěná. Mě stál okolo 22,- takže jsem si řekla, že ho vyzkouším. Na obrázku to není moc vidět, ale stín má na sobě mrazivě bílé třpytky, ale jen na hořejší vrstvě, pak už nikde nic -.-  

+ byl ve slevě

- skoro vůbec nevydrží na oku, po pár minutách tam není nic
- běžná cena je dost vysoká
- po pár šáhnutí štětcem se třpytky kamsi záhadně ztratily

Musím říct, že za mě velké zklamání. Nechci negativně hodnotit celou řadu My must haves, protože mám vyzkoušený jen stín 06, ale tenhle rozhodně nedoporučuji. 

7) Sally Hansen Top Coat (DM, cena 181,-)

1.    Opět se nelekejte ceny 😊 koupila jsem ho opět ve slevě / výprodej (mimochodem moje další úchylka kromě laků jsou ještě slevy v DM drogeriích 😊) a byl za neuvěřitelných 60,-..... no kdo by to nekoupil :D a musím říct, že moje spokojenost je na 120 % 😊
+ lak působí dojmem gelových nehtů (bez lampy)
+ lak dlouho vydrží – neloupe se
+ jde velmi snadno odlakovat

- běžná cena je dost vysoká

Tak to je ode mě z mého mini haulu všechno. Pokud budete mít nějaký dotaz, něco by vás zajímalo nebo byste měli nápad na článek určitě nám napište.
Nezapomeňte nás sledovat na Instagramu a na Facebooku ať vám žádná novinka z tohoto blogu neunikne 😊 Zatím

Teri

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lovely CARROT CAKE

Dnes trošku z jiného soudku, ale rozhodně něco, co stojí za zmíňku! Miluju carrot cake! Vyzkoušela jsem spousty receptů, ale jen ten od MY COOKING DIARY je ten, který mi vyhovuje absolutně nejvíce. Pojďme si recept rozebrat. Podle MY COOKING DIARY Co se týká mrkve , kupuji většinou tu v plastovém balení (1kg ji tam myslím je) nebo si po kusech vyberu. Ne s natí. Mouku používám klasicky polohrubou, ale dort je pak poněkud těžsí. Pravda je, že z celozrnné jsem ho ještě nezkoušela. Třtinový cukr je něco, na co, zvlášť při pečení tohohle dortu, nedám dopustit! S klasickým bílým cukrem je dort příšerně sladký. S třtinovým cukrem nemám žádný problém a i korpus je díky němu více hnědší. Vanilkový lusk nedávám, když se mi zachce, tak přidám vanilkový cukr, ale spíše nedávám ani jedno. Prášek do pečiva dávám, podle zkušeností, zásadně celý. Jinak mi korpus vylítne jen málo. POSTUP - part 1 Zapnula jsem troubu na 180°C, cca.  Dala jsem do kuchyňského robota v

DIY: Oprava zničených stínů – bez alkoholu

Ahoj, před nějakou dobou jsem na Instagramu zveřejnila fotku dokazující moji šikovnost – rozbité stíny, které mi samozřejmě úplně samy spadly na zem. Znáte to – něco držíte, pohodička a najednou zničehonic vám to prostě vyklouzne z ruky…klasika -.- A jelikož mi bylo mých nově nabytých stínů (ano, koupila jsem si je ten den :D) líto a nechtěla jsem je vyhodit, rozhodla jsem se, že si je opravím. Tak jsem zkoukla pár videí na opravu stínů / pudrových produktů a plná nadšení jsem šla hledat do špajzu alkohol, který byl potřeba k opravě. No jo, jenže mi žádný neměli -.- a co teď, že jo? Pátrala jsem i po jiném návodu, ale zase tolik jich nebylo. Až jsem nakonec objevila verzi bez alkoholu. O tom, jak jsem postupovala při opravě se dozvíte víc v následujícím mini foto návodu 😊 . Takže budeme potřebovat: - rozbité stíny nebo jiný pudrový produkt jako třeba tvářenku nebo pudr - trochu vody - párátko nebo něco čím stíny rozmělníte - kapesníček - něco čím mokré stíny u

Z neexistujícího deníku aneb den se mnou

Na úvod bych chtěla říci, že dnešní článek bude poněkud jiný - zvláštní. Jiný bude minimálně v tom, že pojednává o celém mém dni, takže dnešní článek je dejme tomu, jako vytržená stránka z mého neexistujícího deníku. Tak jo, nevím, jak se to stalo, ale mám příšerně přemýšlivou náladu, což rozhodě nepovažuji za skvělou věc. Právě jsem přišla do školy a už jen to slovo ŠKOLA je frustrující. Ale co to povídám, většina vyučujících nám říká, že "nejezdíme do ŠKOLY", ale jezdíme na UNIVERZITU nebo FAKULTU, ale to mi přijde snad ještě horší. Tento, rádoby článek, píšu v osm hodin ráno a píšu si ho ručně. Do sešitu. Do sešitu, který měl původně sloužit, jako sešit na výpisky. Ale nějak to nedopadlo. Něco málo jsem si do něj napsala první semestr, ale teď, ve druhém semestru, obohacuji můj sešit něčím, čemu říkám bohatě nanicovaté kresby všeho druhu. Mluvím tedy konkrétně o měsíci, hvězdách, květinách, vánočním stromku s dárky (ano, teď v květnu), apod.. Právě sedím venku na k