Přeskočit na hlavní obsah

One group or five singers?

A jsme u toho. Moje "dlouhé" produktivní večery se čas od času zvrtnou tam, kam bych normálně už nešla. 
Asi mě polovina z vás mě ukamenuje, ale asi jste z názvu poznali hned, o čem (nebo spíš o kom?) chci mlluvit. Stejně jako spousta holek (5/6 let zpátky) jsem se hlásila k "D I R E C T I O N E R S", to byl takový ten protipol k Belieberům nebo jak se jim tenkrát říkalo. Asi do týhle doby na nějaké vzpomínání, co se lidí týká, nebudu nic říkat, ale jedno říct musím a to, že to byly neskutečné dva (???) roky (no, rok to byl určitě). Roky neskutečného, ale neskutečně neskutečného šílenství. Já to tak trochu přikládám i tomu telecímu věku (ale psssst).
Byla jsem zatraceně nadšená a absolutně zamilovaná Directionerka. 5 tak neskutečně úžasných, vtipných a hlasově sakra dobrých kluků prostě milovala každá druhá. Holky, neříkejte, že ne.
Harry, Niall, Zayn, Liam, Louis
Ty kokos, když nad tím přemýšlím, tak to bylo fakt děsný. Taková úchylka mě nikdy, nikdy, nikdy nepřepadla a zatím se do teď neopakovala. Což je asi jedině dobře.
Moji největšími oblíbenci (asi do teď) byli Niall a Zayn. B O Ž E! Totální velká láska!

One Direction  pořád stoupali výš a výš a já jsem jim fakt šíleně fandila (s Ajdou jsme je milovali fakt podle mě nejvíc ze všech). Pravdou je, že jsem se díky nim hodně zlepšila v angličtině, protože jsem si nacvičovala, co bych jim říkala, kdybych je někdy potkala (jo, je to šílený, ale když si něco vezmu do hlavy, tak se nedá nic dělat) a taky jsem chtěla vědět, co znamenají jejich písničky, takže překladače pořád, a když jsem věděla o čem zpívají, tak jsem si to tak strašně naposlouchala, že jsem to znala nazpaměť. No a na konec jsem pochytala přízvuk snad ze všech videí a pak se to všechno projevovalo na výsledcích ve škole. Mě se známka houpla o stupeň nahoru, a kdybych tenkrát chtěla, tak bych měla i jedničku. Každopádně tohle té mé osobní úchylce přičítám k dobru. Už nemluvím o tom, že kdykoliv někde v rádiu hrála jejich písnička, tak nikdo nemohl mluvit. Haha, to byly časy. Vlastně jsem dokonce kvůli nim poslouchala i nějaké anglické rádio. Vždycky večer místo písniček a někdy i v průběhu dne, když jsem věděla, že v tom rádiu budou live.

Pak se nějak rychle rozpadly a byl konec. Tyjo, tenkrát jsem to těžce vydejchávala, protože to byl vážně šok. Nejdřív to byl Zayn a pak to šlo od desíti k pěti. Pak jsem se "přes to dostala" (mluvím o tom, jak o nějakém velkém a zatraceně težkém rozchodu) a pomalu jsem na ně zapomněla. Až včera v noci jsem narazila na jejich společné písničky a uvědomila jsem si, že vlastně vůbec nevím, jak to vedou dál.
Věděla jsem, že Zayn a Harry zpívají solo dál. Věděla jsem, že něco malinko vydali i Louis, Liam a Niall, ale upřímně? Nejvíc mě překvapil Niall s tímhle:
Jela jsem jednou takhle pozdě večer z práce a vezla jsem bráchu. Po tom, když mi řekl, že tohle nazpíval Niall...T E N...Niall Horan z "ex One Direction", tak so se mnou málem švihlo. O písničce jsem věděla už dýl, ale nenapadlo mě, že by to mohl nazpívat Niall. !Dokonalost!. Jinak to, co zpívají ostatní mě nějak moc zásadně nezasáhlo (jen sem tam něco, co pustí do éteru Zayn), jako tahle střela a další většina Niallovy tvorby. A právě přesně včerejší noc (většinou pracuju v noci, protože jindy nemám čas a někdy se to protáhne tak moc, že pak už nemůžu usnout) jsem přemýšlela nad tím, jestli je fakt tak dobrý, že se rozpadli nebo by to bylo lepší, kdyby zůstalo všech pět pohromadě.

Dospěla jsem k názoru, že všichni dospíváme a měníme se. Všichni se hledáme a zkoušíme, co se dá. Nikdo nás nemůže (neměl by) zastavit a říct: "Hele, tohle nedělej! Rozbiješ si tím pusu. Z toho se už nevzpamatuješ!", protože každý z nás musí zjistit, co v sobě má a každý z nás si musí občas "rozbít tu pusu", aby se mohl zvednout, vzpamatovat a zkusit to jinak. Myslím si, že je dobře, že se kluci rozhodli pro K O N E C. Bylo to podle mě to nejlepší, co mohli udělat.
Trošku jsem se vrátila zpátky do minulosti, ale upřímně si to fakt myslím. To, jak vypadají, vystupují, prezentují se...to, co dělají, jak to dělají...to, co vydávají...myslím, že tohle všechno jim dává smysl.

Jaký na to máte názor vy?

Silvie

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lovely CARROT CAKE

Dnes trošku z jiného soudku, ale rozhodně něco, co stojí za zmíňku! Miluju carrot cake! Vyzkoušela jsem spousty receptů, ale jen ten od MY COOKING DIARY je ten, který mi vyhovuje absolutně nejvíce. Pojďme si recept rozebrat. Podle MY COOKING DIARY Co se týká mrkve , kupuji většinou tu v plastovém balení (1kg ji tam myslím je) nebo si po kusech vyberu. Ne s natí. Mouku používám klasicky polohrubou, ale dort je pak poněkud těžsí. Pravda je, že z celozrnné jsem ho ještě nezkoušela. Třtinový cukr je něco, na co, zvlášť při pečení tohohle dortu, nedám dopustit! S klasickým bílým cukrem je dort příšerně sladký. S třtinovým cukrem nemám žádný problém a i korpus je díky němu více hnědší. Vanilkový lusk nedávám, když se mi zachce, tak přidám vanilkový cukr, ale spíše nedávám ani jedno. Prášek do pečiva dávám, podle zkušeností, zásadně celý. Jinak mi korpus vylítne jen málo. POSTUP - part 1 Zapnula jsem troubu na 180°C, cca.  Dala jsem do kuchyňského robota v

DIY: Oprava zničených stínů – bez alkoholu

Ahoj, před nějakou dobou jsem na Instagramu zveřejnila fotku dokazující moji šikovnost – rozbité stíny, které mi samozřejmě úplně samy spadly na zem. Znáte to – něco držíte, pohodička a najednou zničehonic vám to prostě vyklouzne z ruky…klasika -.- A jelikož mi bylo mých nově nabytých stínů (ano, koupila jsem si je ten den :D) líto a nechtěla jsem je vyhodit, rozhodla jsem se, že si je opravím. Tak jsem zkoukla pár videí na opravu stínů / pudrových produktů a plná nadšení jsem šla hledat do špajzu alkohol, který byl potřeba k opravě. No jo, jenže mi žádný neměli -.- a co teď, že jo? Pátrala jsem i po jiném návodu, ale zase tolik jich nebylo. Až jsem nakonec objevila verzi bez alkoholu. O tom, jak jsem postupovala při opravě se dozvíte víc v následujícím mini foto návodu 😊 . Takže budeme potřebovat: - rozbité stíny nebo jiný pudrový produkt jako třeba tvářenku nebo pudr - trochu vody - párátko nebo něco čím stíny rozmělníte - kapesníček - něco čím mokré stíny u

Z neexistujícího deníku aneb den se mnou

Na úvod bych chtěla říci, že dnešní článek bude poněkud jiný - zvláštní. Jiný bude minimálně v tom, že pojednává o celém mém dni, takže dnešní článek je dejme tomu, jako vytržená stránka z mého neexistujícího deníku. Tak jo, nevím, jak se to stalo, ale mám příšerně přemýšlivou náladu, což rozhodě nepovažuji za skvělou věc. Právě jsem přišla do školy a už jen to slovo ŠKOLA je frustrující. Ale co to povídám, většina vyučujících nám říká, že "nejezdíme do ŠKOLY", ale jezdíme na UNIVERZITU nebo FAKULTU, ale to mi přijde snad ještě horší. Tento, rádoby článek, píšu v osm hodin ráno a píšu si ho ručně. Do sešitu. Do sešitu, který měl původně sloužit, jako sešit na výpisky. Ale nějak to nedopadlo. Něco málo jsem si do něj napsala první semestr, ale teď, ve druhém semestru, obohacuji můj sešit něčím, čemu říkám bohatě nanicovaté kresby všeho druhu. Mluvím tedy konkrétně o měsíci, hvězdách, květinách, vánočním stromku s dárky (ano, teď v květnu), apod.. Právě sedím venku na k