Přeskočit na hlavní obsah

The greatest showman

WOW
Jedním slovem. Dobře, spíš citoslovcem. Ne. Moment, co to tu plácám. Tak ještě jednou.

THE GREATES SHOWMAN - muzikál o vůli a snech. Film, který jsem chtěla strašně, strašně moc vidět. Byla jsem fakt hodně natěšená a tak ve mě vznikl trošku takový pocit "jo, teď se mega těším a pak to bude stát za nic", ale nešlo to nijak ukočírovat, takže jsem se vážně hodně těšila. Musím říct, že to bylo úžasné!

Na film The greatest showman jsem se "přpravovala" vážně pečlivě. Naposlouchané písničky, nakoukané trailery, nakoukané rozhovory s herci. Jen ty spoilery jsem nemohla najít (haha), takže o to víc jsem film potřebovala vidět, takže jsem zlanařila Teri a vyrazily jsme do Prahy.
Jestli máte rádi muzikály, tak tohle je přesně film pro vás. Já třeba vážně ujíždím na písničkách a choreografiích a tohle byla opravdová nádhera, pohlazení pro duši. Film je z části (z miniaturní části) i autobiografický. 
Já vážně asi ještě teď umírám. Nechci vám ani říkat ten děj, protože prostě nemůžu - takže vás zklamu, ale žádný spoiler!
Na mě působil film neskutečně emotivně. Milionkrát jsem měla husí kůži, několikrát slzy na krajíčku a jednou jich i pár ukáplo.

Hugh Jackam (P.T.Barnum)
Hlavní role. Král humbuku. Miniaturní autobiografie se skutečným P.T.Barnumem. Nebudu vám lhát, nejvíc jsem se těšila na Zaca Efrona, ale asi mě nejvíc oslnil právě Hugh! Je to celé o snu malého chlapce, který to v životě neměl jednoduché a o jeho vůli, lásce, motivaci, nadšení, optimismu a chtíči (trošku i o "pomstě", i když tohle asi nebude to správné slovo). Panebože!! Podle mě je pro všechny největším překvapením, že Hugh umí tak dokonale zpívat. 

Zac Efron (Phillip Carlyle)
Ze začátku rozmazlený fracek patřící mezi smetánku. Jakmile se ale "dá k cirkusu", najednou, jakoby se změnil. Pozná lásku, smysl života a upřímnou radost. Čekala jsem ale, že tam bude té lásky a vášně trošku víc nebo, že samotný Zac se tam bude vyskytovat trošku víc. Ale Hugh Jackman to vynahradil. Zac je taková moje srdeční záležitost - to víte, od High school musical pár let uběhlo, ale myslím, že jsem viděla většinu filmů, ve kterých hraje. Phillip Carlyle ve skutečnosti však nikdy neexistoval, je to naprosto fiktivní postava.
 Zendaya (Anne Wheeler)
V tehdejší době bylo pro snědé/tmavé/černé lidi težké běžně vycházet s bělochy, protože všichni je uráželi, odsuzovali a nechtěli je tu. P.T.Barnum však všechny tyto "zvláštní", možná bych řekla spíše originální, výjimečné lidi vytáhl na světlo a dal jim skutečnou rodinu. Rodinu, která je nezavrhne. Mezi tyto lidi patří i Anne Wheeler - akrobatka a filmová láska Zaca Efrona. Musím říci, že její role nebyla tak moc velká, stejně, jako role Zaca, ale rozhodně se jim podařilo "udělat" to vášnivé, romantické chvění-jiskření mezi nimi, které se na vás lehko přenese. Bylo to tak strašně uvěřitelné a hezké. 
Zendaya se líbala se Zacem!! A ne jednou!! Pls, taky chci takovou práci! Kdo by se nechtěl líbat se Zacem Efronem. Rozumíte? Z-A-C E-F-R-O-N!
Hraje tam spousta dalších skvělých herců, kteří dokonale zpívají. 

Teď jsem ve fázi, kdy ještě nemám vstřebané všechny pocity a neustále dokola poslouchám písničky a čtu si o filmu a chtěla bych ho vidět znovu...
Já filmu dávám 97%,  protože za 
a) bych chtěla víc romantiky a vášně mezi Zacem a Zendayou (jak se to asi skloňuje?!)
b) bych chtěla, aby tam Zac (možná i teda Zendaya) byl o trošku víc
c) bych chtěla, aby film nikdy neskončil
a za 
d) bych možná trošku přidala v částích filmu, ve který se nezpívá a netančí, protože, když se ve filmu nezpívá a netančí, jde děj neuvěřitelně rychle

Ale jinak jsem fakt spokojená!! Myslím, že můžu mluvit i za Teri a říct, že obě doporučujeme! Vážně, jděte na tenhle film!

Silvie

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lovely CARROT CAKE

Dnes trošku z jiného soudku, ale rozhodně něco, co stojí za zmíňku! Miluju carrot cake! Vyzkoušela jsem spousty receptů, ale jen ten od MY COOKING DIARY je ten, který mi vyhovuje absolutně nejvíce. Pojďme si recept rozebrat. Podle MY COOKING DIARY Co se týká mrkve , kupuji většinou tu v plastovém balení (1kg ji tam myslím je) nebo si po kusech vyberu. Ne s natí. Mouku používám klasicky polohrubou, ale dort je pak poněkud těžsí. Pravda je, že z celozrnné jsem ho ještě nezkoušela. Třtinový cukr je něco, na co, zvlášť při pečení tohohle dortu, nedám dopustit! S klasickým bílým cukrem je dort příšerně sladký. S třtinovým cukrem nemám žádný problém a i korpus je díky němu více hnědší. Vanilkový lusk nedávám, když se mi zachce, tak přidám vanilkový cukr, ale spíše nedávám ani jedno. Prášek do pečiva dávám, podle zkušeností, zásadně celý. Jinak mi korpus vylítne jen málo. POSTUP - part 1 Zapnula jsem troubu na 180°C, cca.  Dala jsem do kuchyňského robota v

Z neexistujícího deníku aneb den se mnou

Na úvod bych chtěla říci, že dnešní článek bude poněkud jiný - zvláštní. Jiný bude minimálně v tom, že pojednává o celém mém dni, takže dnešní článek je dejme tomu, jako vytržená stránka z mého neexistujícího deníku. Tak jo, nevím, jak se to stalo, ale mám příšerně přemýšlivou náladu, což rozhodě nepovažuji za skvělou věc. Právě jsem přišla do školy a už jen to slovo ŠKOLA je frustrující. Ale co to povídám, většina vyučujících nám říká, že "nejezdíme do ŠKOLY", ale jezdíme na UNIVERZITU nebo FAKULTU, ale to mi přijde snad ještě horší. Tento, rádoby článek, píšu v osm hodin ráno a píšu si ho ručně. Do sešitu. Do sešitu, který měl původně sloužit, jako sešit na výpisky. Ale nějak to nedopadlo. Něco málo jsem si do něj napsala první semestr, ale teď, ve druhém semestru, obohacuji můj sešit něčím, čemu říkám bohatě nanicovaté kresby všeho druhu. Mluvím tedy konkrétně o měsíci, hvězdách, květinách, vánočním stromku s dárky (ano, teď v květnu), apod.. Právě sedím venku na k

How to clean beauty blender

Nekupuju si žádná speciální čistidla, takže si štětce a beauty blendry čistím doma. Dneska vám ukážu, jak si já čistím beauty blendery. Jenom ještě taková poznámka: všechny beauty blendery mám z AliExpressu, takže nejsou originální.  STEP 1 První věcí, kterou potřebujete je váš špinavý beauty blender. Já jsem si vzala rovnou všechny tři.  Hygiena beauty blenderů je hodně důležitá, protože jestli máte občas sem tam akné a snažíte se ho zamaskovat a zároveň se vašeho pupínku dotýkáte beauty blenderem (což asi jo), tak si zároveň akné roznášíte po celém obličeji, takže se pak nemůžete divit tomu, že máte další pupínky. Taky jsem z téhle informace byla trošku v šoku, ale logiku to má. STEP 2 Beauty blender si pořádně namočte v čisté teplé vodě. Co se teploty vody týká, tak by měla být tak teplá, jako voda, ve které byste se koupali. STEP 3   Vezměte si buď olivový nebo kokosový olej (dělám to na střídačku s oběma) a svůj beauty blender tak jako "promasírujte&